بنابراين چيزي كه يك نفر در مورد سوال كردن در مورد نمونههايي از مداخلات محيطي نوشتهاست . پس برخي از اين صداها كاملا ً منطقي هستند . اما قابلتوجه است كه آنها چقدر ميتوانند موثر باشند . در طول اين مدت كه ممكن است يك كودك نااميد شود ، ما در حال مبارزه براي به دست آوردن كودكان هستيم تا به ما بگويند كه آنها قبل از اينكه به ما نشان دهند كه عصباني هستند ، احساس عصبانيت ميكنند . ما فكر ميكنيم كه كودكان ميتوانند محيط فيزيكي اطراف خود را ترك كنند و به جايي بروند كه با كسي صحبت كنند كاملا ً موثر است كه فاصله فيزيكي ميتواند به آنها فرصتي براي آرامش يا خنك شدن بدهد . ما دريافته ايم كه قادر به گوش دادن به انواع چيزهايي است كه به سختي ميتوانند به آنها گوش دهند يا چالش برانگيز باشند ، واقعا ً ميتوانند به تغييراتي كه براي آنها موثر هستند و زماني كه آنها ميتوانند در اين نوع گفتگوها شركت كنند كه نيازي به كشف و يا نابود كردن چيزها به منظور گوش دادن يا درك آنها ندارند ، ياد بگيرند . ما همچنين ياد گرفتهايم كه بسياري از انواع چيزهايي كه منجر به انفجار ميشوند واقعا ً براساس مشكلات پردازش اطلاعات و كاركردهاي اجرايي هستند . و بنابراين در اقداماتي كه از آنها حمايت ميكند ، شدت و فراواني outbursts را كاهش ميدهد . Someone's درباره انواع هوش هيجاني سوال كرد و اين دقيقا ً همان چيزهايي بود كه ما در مورد آن فكر ميكرديم . ما در اينجا شروع به كار در اينجا ميكنيم تا به نوعي از درمان شناختي فكر كنيم كه ممكن است بر دادن شانس به كودكان براي تمرين در شرايطي با سرخوردگي و توسعه استراتژيهاي مقابله با درمانگر شان كه به آنها در مديريت اين گونه رويدادها و تمرينكردن آنها كمك ميكند تمركز كند . ما همچنين به برخي از كارهايي ميپردازيم كه آموزش مبتني بر كامپيوتر به آنها كمك ميكند با تفسير صورتها و بهبود دقت مطالعه آنها بر روي احساساتي كه به نمايش ميگذارند ، زيرا بسياري از شركت كنندگان در شناسايي احساسات و احساسات دقيق مشكلاتي دارند .بنابراين اين سوال مداخله درماني بود كه براي والديني كه امتناع از دادن دارو به فرزندانشان را رد ميكنند يا شايد بيش از حد از دارو ميترسند ، در دسترس است . و من فكر ميكنم كاري كه در اينجا انجام ميدهيم ، نمونههايي از انواع چيزها را ارايه ميدهد . من آرزو ميكنم كه بتوانم به شما بگويم كه كار به اندازه كافي در حال انجام است كه ما قادر به توزيع آن هستيم و شروع به انجام آزمايش ميداني در آن ميكنيم ، اما اين نوع چيزهايي مثل نگاه كردن به درمان شناختي ، به طور خاص مربوط به irritability و پرخاشگري و يا برخي از اين انواع مسائل مربوط به بهبود دقت مهارتهاي اجتماعي است ، اما واقعا ً بخش خاصتر از مهارتهاي اجتماعي يادگيري مهارتهاي اجتماعي است ( ۵۹ : ۱۶ ) .يك سوال جالب در مورد نرخ of در اختلال دوقطبي ، در مقايسه با نرخ of با A.D.H.D. در حالت severe constructive our. بنابراين ميتوانم به شما بگويم كه در بين فرزندان ما ، نسبت به ۶۰ تا ۶۶ درصد از كودكان در حالت روحي شديد ما ، comorbid A.D.H.D. دارند ، بنابراين بسيار بالا هستند . ايجاد اشكال براي اختلال دوقطبي كمي دشوار است ، به دليل روشي كه در آن تغيير و معيارها اين مات را ايجاد ميكنند و بنابراين خواهد بود ، خوب ، كه تعريف آن از اختلال دو قطبي است. ميزان of در اختلال دوقطبي كلاسيك در كودكان بيشتر از جمعيت عمومي است . ممكن است حدود يك سوم ، شايد ۴۰ درصد باشد ، اما برخي مطالعات وجود دارند كه در آنها it's به اندازه ۸۵ % يا ۹۰ % بودهاست . باز هم بستگي به اين دارد كه چگونه به طور گسترده اين DSM - ۴ براي اختلال دوقطبي تفسير شدهاست .
منبع سايت